ჩემს შესახებ

Wednesday, November 11, 2015

მოგესალმებით ყველას ჩემ ბლოგზე!
მადლობა რომ გამონახეთ დრო და ეწვიეთ ჩემ ბლოგს. მე მქვია ანი. ძალიან მიყვარს ცხობა. ძალიან ვაფასებ დროს, ამიტომ ძირითადად რეცეპტები, რომლებსაც გთავაზობთ  არის მარტივი, არ მოითხოვს დიდ დროს.
მე დიასახლისის კლასიკური მაგალითი ვარ, რომლისთვისაც ოჯახი არის მთავარი შთაგონების წყარო. ძალიან მიყვარს სამზარეულოში ფუსფუსი და დარწმუნებული ვარ რომ თქვენც გიყვართ საყვარელი ადამინებისთვის გემრიელობების გაკეთება.
ცხობა არ არის ისეთი რთული როგორც ეს თავიდან შეიძლება მოგეჩვენოთ. მე მაქვს უბრალო სამზარეულო, არანაირი პროფესიონალური აღჭურვულობას არ ვფლობ, მაგრამ ეს ხელს არ მიშლის გავანებივრო ჩემი ოჯახის წევრები. ჩვეულებრივი პროდუქტებიდან ჩვეულებრივ სამზარეულოში შეგიძლიათ მოამზადოთ  არაჩვეულებრივი კერძები და დესერტები. ამისთვის მხოლოდ საჭიროა კარგი განწყობა და ცოტა მონდომება.
და ბოლოს, მზად ვარ  კითხვებისთვის, კომენტარებისთვის და კრიტიკისთვის.

წარმატებულ და ლამაზ დღეს გისურვებთ!

No comments:

Post a Comment